Regulamin
Data Temat
2014-04-11 05:45 NIE MAM NIC DO IMIENIA STAŚ ALE IMIĘ NIKOLA JUŻ NIE JEST
2014-04-11 04:46 Potem dermatolog zalecił i maść taką na sterydach chyba
2014-04-11 03:47 Pierwsze był wycinany w polowie, a po zabiegu tak sie uło
2014-04-11 02:43 Więc się nie poparzymy A te majteczki uważam za super ud
2014-04-11 01:43 czesc!
2014-04-11 00:23 no naszczeście mam to juz wszystko za sobą.
2014-04-10 22:56 Wszelkie informacje będą mi pomocne.
2014-04-10 21:43 Dla mnie wszystkie kolczyki wykonane z różnych stopów, mo
2014-04-10 20:09 Pan Daniel był miły,nie było żadnych spięć, zrobił to
2014-04-10 18:55 Ma koleś dryg, trzyma fason, ale czesze się w przedziałek
2014-04-10 17:51 żadne klamry, czyszczenie, bądź usówanie całego paznokc
2014-04-10 16:59 Takuś,po 10 dniach,od operacji , jechałam do kliniki,wiecz
2014-04-10 15:58 O gustach sie nie dyskutuje
2014-04-10 15:11 odwiedza w ogóle ktoś tą strone?
2014-04-10 14:23 a my jutro się wybieramy do zoo do Chorzowa
2014-04-10 13:38 aha i jeszcze jedno mam 24 lata i wlasnie jestem wlascicielk
2014-04-10 12:51 lużniejsze bluzki, ale nie worki
2014-04-10 12:03 właśnie tego się obawiam a na dodatek trzeba wyjechać na
2014-04-10 11:10 Wiec kiecka do gory ,a tam cale nogi czerwone ,tak sie pozac
2014-04-10 10:23 i w kościele się do siebie uśmiechamy
2014-04-10 09:32 A zabieg dobrze wykonany ładnie mnie wyczyścił z wszelkic
2014-04-10 08:40 mnie wysłał na szczegółowy rentgen (nazwa fachowa- na ko
2014-04-10 07:36 Niekiedy czerowne sie robi na dłuzej.
2014-04-10 06:39 Ale o co chodzi?
2014-04-10 05:29 aura- udanego wypoczynku to wam mały stracha napędził
2014-04-09 18:22 Zapomniałam zadać jeszcze jedno pytanie:
2014-04-09 17:35 buziaki
2014-04-09 16:50 Tutaj są przykładowe 4 osoby, oczywiście NIE są to wszys
2014-04-09 16:00 Miesiąc dochodziłam do siebie.
2014-04-09 15:11 Mnie też nie podobają się te bardzo chude dziewczyny, ale
2014-04-09 14:22 Ja mojemu koledze (rodowity Angol) kupiłam wódeczkę Żubr
2014-04-09 13:33 a i tak nie była jakos specjalnie chuda
2014-04-09 06:49 Nie napisałam przecież, ani że nie mam pracy, ani że nie
2014-04-09 06:04 Na miejscu zrobilam pare kursow zawodowych z czego dwa zakon
2014-04-09 05:16 chociaz jeden plus dzieci mowia ze duzo mniej krzycze
2014-04-09 04:35 Ale jesli chcialas nike to juz nic nie poradze.
2014-04-09 03:53 a co jezeli sie prwdziwie kocha to nie istnieje potrzeba wyn
2014-04-09 03:11 Mam nadzieje ze nie bede wygladac jak debil [?]
2014-04-09 02:28 szkoda ze jest to reka bo w zaden sposob nie da sie ukryc te
2014-04-09 01:47 ja osobiscie robie te druga.
2014-04-09 01:06 nie no nie dla nas takie programy i juz...mi sie wydaje ze t
2014-04-09 00:25 Taka maleńka buteleczka ok 5ml do rozrobienia na 2,5 l wody
2014-04-08 23:44 jak widac nadal zyje- a badania dwa mies.
2014-04-08 23:01 1.
2014-04-08 22:19 Kurde capucino znam ten ból.
2014-04-08 21:35 Hej dziewczyny jak się czujecie?
2014-04-08 20:41 pisałam, że ja raczej nie chudne w dłuższej perspektywie
2014-04-08 19:56 Prubowałam już kilkudziesięciu diet i nic , ale nie chcę
2014-04-08 18:51 sprawdzi się?
2014-04-08 17:48 zapomniałam napisać u okulisty ok , od razu załatwiliśmy